Auxiliar administratiu/va logística

Randstad | Almussafes

Inscripcions tancades

Tens experiència com a administrativa/u en departament d'expedicions? Reconeguda empresa precisa del sector amb plantilla superior a de 600 persones i amb més de 20 anys en el sector.

Descripció

Randstad, la teua millor elecció

Treballar amb nosaltres és poder triar entre una amplíssima varietat d'ofertes de les millors ocupacions i en les millors empreses. És triar que et contracten amb totes les garanties legals. És poder signar el contracte en remot amb totes les garanties i accedir a la teua documentació d'una manera ràpida i senzilla, gràcies a la nostra innovadora tecnologia.

Sempre prop de tu, realitzem un seguiment personalitzat de la teua incorporació per a facilitar-te l'adaptació al teu nou lloc de treball. I com volem que continues creixent, comptarem amb tu per a futures oportunitats d'ocupació.

Tria treballar amb Randstad i t'ajudarem a trobar aqueixa ocupació que millor s'adapta a tu.

Funcions

  • Atenció telefònica de centraleta.
  • Recepció de visites.
  • Tramitació de CMR.
  • Documentació d'expedicions de càrregues de producte.
  • Declaració de Caixes (envasos).
  • Gestió de documentació duanera.

S'ofereix

  • Salari segons conveni.
  • Contracte laboral a jornada completa.
  • Horari a torns rotació setmanal.

Requisits

  • Titulació mínima FP administratiu o equivalent CFGM.
  • Molt Valorable Anglés B1
  • Disponibilitat horària total.
  • Coneixements: OFFICE

Avís sobre l'ús de cookies

Utilitzem cookies pròpies i de tercers per a oferir els nostres serveis. Si continues navegant, considerarem que acceptes el seu ús. Per més informació consulta la nostra política de cookies.