Conferenciant motivacional

Sergio Ayala

El MÉS important no és que caigues 4.500 vegades, sinó que t'alces 4501.

No hi ha que ser el millor en la vida, només cal saber diferenciar-se.

Sóc Sergio Ayala Climent, 46 anys, vaig nàixer a Castelló, on visc i residisc amb la meua família. A més de Sergio, sóc també marit de la bella i extraordinària Clara, pare de la preciosa Bruna (6 anys) i del pocavergonya de Simón (3 anys).

M'he dedicat tota la meua vida al tema de les vendes, és a dir, sóc venedor, per molt que la meua mare s'obstine a dir a les seues amigues que “el meu fill és advocat". És cert que vaig estudiar i acabar Dret a la Universitat Jaume I, però mai he exercit com a tal. El que sí que m'agradaria seria exercir com a docent de magisteri, ja que m'acabe de llicenciar no fa molt. M'apassiona la docència i els xiquets.

Actualment tinc una empresa, S.A. C. Serveis, de muntatges industrials (a més de la venda m'he dedicat al món de l'emprenedoria), la tercera… i sent sincers, hi ha hagut algun fracàs, però també moltes victòries.

El meu major objectiu ara és poder continuar duent a terme les meues conferències pel territori nacional i internacional. Si aconseguisc enriquir, amenitzar i divertir a les persones que assisteixen, la meua missió està complida.

No sóc el millor comunicador, ho sé (tampoc crec que faça falta ser-ho) per això m'interessen paraules com a diferenciació i creativitat. Aquestes són les més potents per a desmarcar-se de la resta. Aplicar a més una de les claus de la meua filosofia de vida fan que em puga dedicar plenament a aquesta professió que tant m'apassiona:

Avís sobre l'ús de cookies

Utilitzem cookies pròpies i de tercers per a oferir els nostres serveis. Si continues navegant, considerarem que acceptes el seu ús. Per més informació consulta la nostra política de cookies.