Auxiliar administratiu/va

Access Alginet

Inscripcions tancades

Access Gestió Integral d'Ocupació, empresa experimentada en la gestió dels Recursos Humans, orientada a les persones i amb un servei especialitzat i complet de Treball Temporal i Consultoria, busca un Auxiliar Administratiu per a una important empresa del sector comercial ubicada a Alginet.

Funcions

  • Realitzar gestions administratives tant amb els diferents proveïdors com amb els clients, per als diferents punts de venda. 
  • Gestió d' arxiu i documentació corresponent.
  • Atenció telefònica directa.
  • Atenció telefònica directa.
  • Donar suport en matèria financera i de comptabilitat.

S'ofereix

  • Contracte temporal de 3 mesos amb possibilitat d' incorporació a plantilla.
  • Horari: de dilluns a divendres 07: 00 a 13: 30 h i de 15: 00 a 17: 00 h.
  • Salari brut anual 19.000 €.

Requisits

  • Experiència mínima d' 1 any.
  • Nivell d' angles parlat mitjà.
  • Posseir coneixements i eines per treballar amb el Pack Office, i sobretot un nivell avançat en el maneig d' Excel.