Access Gestió Integral d'Ocupació, empresa experimentada en la gestió dels Recursos Humans, orientada a les persones i amb un servei especialitzat i complet de Treball Temporal i Consultoria, busca un Auxiliar Administratiu per a una important empresa del sector comercial ubicada a Alginet.
Funcions
- Realitzar gestions administratives tant amb els diferents proveïdors com amb els clients, per als diferents punts de venda.
- Gestió d' arxiu i documentació corresponent.
- Atenció telefònica directa.
- Atenció telefònica directa.
- Donar suport en matèria financera i de comptabilitat.
S'ofereix
- Contracte temporal de 3 mesos amb possibilitat d' incorporació a plantilla.
- Horari: de dilluns a divendres 07: 00 a 13: 30 h i de 15: 00 a 17: 00 h.
- Salari brut anual 19.000 €.
Requisits
- Experiència mínima d' 1 any.
- Nivell d' angles parlat mitjà.
- Posseir coneixements i eines per treballar amb el Pack Office, i sobretot un nivell avançat en el maneig d' Excel.