Secretari/a amb anglés B2 (amb certificat de discapacitat ≥33%)

Fundación Adecco València

Inscripcions tancades

Et trobes en recerca de feina? T'interessa un lloc de treball on puguis compaginar la teva vida laboral i personal Tens experiència en secretariat? Si has respost que sí, segueix llegint, tenim alguna cosa a contar-te!!

Un important despatx d'advocats/des del centre de València precisa incorporar un/a secretari/a en la seua plantilla per a encarregar-se de la recepció de l'oficina.

Descripció

Perquè creiem en el Talent i no en les etiquetes estem compromesos amb la no discriminació per raó de raça, edat, sexe, estat civil, ideologia, opinions polítiques, nacionalitat, religió, orientació sexual o qualsevol altra condició personal.

Aquests són els nostres principis, els que guien la nostra forma d'actuar, la nostra forma de ser, d'entendre i liderar el mercat laboral.


Funcions

  • Tasques administratives.
  • Recepció.
  • Contacte amb els clients.
  • Agenda.
  • Gestió de trucades i email.

S'ofereix

  • Contracte temporal.
  • Jornada de 12H setmanals.
  • Horari de tarda.
  • Salari segons conveni.

Requisits

  • Experiència prèvia en lloc similar.
  • Valorable formació administrativa.
  • Valorable nivell B2.
  • Requereix certificat de discapacitat.