Secretari/a amb anglés B2 (amb certificat de discapacitat ≥33%)
Fundación Adecco València
Inscripcions tancades
Et trobes en recerca de feina? T'interessa un lloc de treball on puguis compaginar la teva vida laboral i personal Tens experiència en secretariat? Si has respost que sí, segueix llegint, tenim alguna cosa a contar-te!!
Un important despatx d'advocats/des del centre de València precisa incorporar un/a secretari/a en la seua plantilla per a encarregar-se de la recepció de l'oficina.
Descripció
Perquè creiem en el Talent i no en les etiquetes estem compromesos amb la no discriminació per raó de raça, edat, sexe, estat civil, ideologia, opinions polítiques, nacionalitat, religió, orientació sexual o qualsevol altra condició personal.
Aquests són els nostres principis, els que guien la nostra forma d'actuar, la nostra forma de ser, d'entendre i liderar el mercat laboral.
Funcions
- Tasques administratives.
- Recepció.
- Contacte amb els clients.
- Agenda.
- Gestió de trucades i email.
S'ofereix
- Contracte temporal.
- Jornada de 12H setmanals.
- Horari de tarda.
- Salari segons conveni.
Requisits
- Experiència prèvia en lloc similar.
- Valorable formació administrativa.
- Valorable nivell B2.
- Requereix certificat de discapacitat.